Συχνές Ερωτήσεις

Υπάρχουν περιορισμοί όσον αφορά τον αριθμό προϊόντων (μέχρι 3 προϊόντα ) που μπορεί να προωθήσει ο παραγωγός. Για παράδειγμα ένας κτηνοτρόφος μπορεί να παράγει κρέας, λουκάνικα καπνιστά, γάλα, χαλούμι και τυρί. Μπορεί να προωθεί μόνο τα 3 εκ των ανωτέρω προϊόντων. Παραδείγματος χάριν γάλα, χαλούμια και λουκάνικα. Αν επιθυμήσει να προωθήσει το κρέας, πρέπει να επιλέξει ένα από τα υπάρχοντα προϊόντα για να το αντικαταστήσει. Επίσης στο κανονικό πακέτο υπάρχει μειωμένη προτεραιότητα εμφάνισης των προϊόντων έναντι των επαγγελματικών πακέτων.
Ναι, ανά πάσα στιγμή μπορείτε να αιτηθείτε τη διαγραφή του λογαριασμού σας.
Θα ενημερωθείτε μέσω ηλεκτρονικού ταχυδρομείου πριν την λήξη του λογαριασμού σας, αν θέλετε να ανανεώσετε το πακέτο σας, και αν δεν ανανεωθεί το πακέτο τότε συνεχίζετε με το κανονικό πακέτο. Θα κρατηθούν μόνο τα 3 πρώτα προϊόντα που είχατε στο επαγγελματικό σας πακέτο.
Υπάρχουν διάφοροι τρόποι που μπορούμε να σας βοηθήσουμε
Α) Υπάρχουν οδηγίες εντός της ιστοσελίδας στην περιοχή Πληροφορίες Εγγραφής
Β) Μπορείτε να επικοινωνήσετε μαζί μας μέσω τηλεφώνου ή μέσω ηλεκτρονικού ταχυδρομείου
Γ) Μπορείτε να αιτηθείτε να κάνουμε εμείς την εγγραφή για σας, και να σας παρέχουμε βοήθεια στη φόρτωση των προϊόντων σας στο σύστημα. Η διαδικασία αυτή, αν επιθυμείτε να γίνει στον δικό σας χώρο χρεώνεται επιπλέον. Αν περάσετε από τα γραφεία της εταιρείας, θεωρείται ότι περιλαμβάνεται εντός των πλαισίων της πολιτικής που έχουμε για την εξυπηρέτηση των πελατών μας και δεν υπάρχουν κάποιες χρεώσεις. Για να σας βοηθήσουμε στη φόρτωση των προϊόντων σας στο σύστημα θα πρέπει να έχετε μαζί σας τα προϊόντα αυτά τα οποία θα φωτογραφηθούν ή να έχετε τις φωτογραφίες αυτών. Κατόπιν συνεννόησης θα σας δοθεί ημερομηνία και ώρα συνάντησης για να ολοκληρώσουμε την εγγραφή σας.

Α) ΒΡΩΣΙΜΑ - ΠΟΣΙΜΑ

Θα υπάρχουν προϊόντα που ανήκουν στις πιο κάτω κατηγορίες και όχι μόνον:
Αρτοποιήματα – Ψωμιά, κουλούρια, χειροποίητα μακαρόνια, πίτες, σνακς κ.α.
Κρέατα-Αλλαντικά – Αυγά – ψάρι – Λουκάνικα χωριάτικα, σιεφταλιές, λαγοί κ.α
Γλυκά - Μπισκότα, γαλατομπούρεκα , πίτες, τάρτες, σιροπιαστά, γλυκά του κουταλιού κ.α.
Φρούτα-λαχανικά – Μήλα, αχλάδια, λεμόνια, πορτοκάλια, κεράσια, ρόδια, αγγουράκια, πατάτες, λάχανα κ.α.
Γαλακτοκομικά – Τυριά, χαλούμια, γάλα κ.α.
Ποτά-ροφήματα – Κρασιά, τερατσόμελο, φρουτοποτά, ροδόσταγμα κ.α.
Ελαιόλαδο
Παραδοσιακά προϊόντα – Σουτσιούκος, τζιοφτέρι, παλουζές, τραχανάς, λουκούμια, πίττες της σατζιης κ.α.
Αποξηραμένα – ξηροί καρποί-τσάγια
Βιολογικά – βιολογικό μελί, βιολογικά φρούτα κ.α.

Β) ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΑ

Ρουχισμός – Φανέλες εκτυπωμένες, πουλόβερ κ.α.
Προϊόντα ειδικού σχεδιασμού – Σκάκι με πιόνια της επανάστασης του 21, lava table κ.α.
Ξύλινες κατασκευές – καρέκλες χειροποίητες, κουτιά θησαυρού, ξύλινα γλυπτά κ.α.
Εργόχειρα – κομποσκοίνια, καλαθάκια, σταυρουδάκια κ.α.
Πίνακες – εικόνες – τέχνη – Σκίτσα, πίνακες κ.α.
Αρώματα
Αξεσουάρ-κολιέ-βραχιόλια
Παιχνίδια-επιτραπέζια
Προϊόντα διακόσμησης – Βάζα, τραπεζομάντηλα, φωτιστικά κ.α.
Πλεκτά-βελονάκι – χειροποίητα
Βιβλία
Κήπος – φυτά – Πεύκα, αναρριχητικά , τριαντάφυλλα, βράχοι, κάκτοι κ.α.
Δοχεία – μπαούλα
Υποσημείωση: Τα ανωτέρω προϊόντα πρέπει να παράγονται από τον παραγωγό ο οποίος χρησιμοποιεί τις υπηρεσίες μας για την προώθησή τους και έχει εγγραφεί στην ιστοσελίδα μας.
Η πλατφόρμα μας, δίνει την ευκαιρία στον παραγωγό να ολοκληρώσει ηλεκτρονικά και με ασφάλεια την αγορά του πακέτου που επιλέγει στην εγγραφή.
Δυνατότητα πληρωμής με κάρτες VISA μέσω της JCC ή άλλων παρόμιων υπηρεσιών.
Ελέγξτε μέσα από την ιστοσελίδα της ACS courier, για Αναζήτηση Καταστήματος, Αναζήτηση Αποστολών και άλλες πληροφορίες που χρειάζεστε.
Ο τρόπος πληρωμής του παραγωγού είναι άμεσα εξαρτώμενος από τη συμφωνία που έχουν κάνει ο παραγωγός και ο καταναλωτής μεταξύ τους για το συγκεκριμένο Θέμα. Ο παραγωγός επιλέγει, για κάθε περίπτωση τον επιθυμητό τρόπο πληρωμής. Παραδείγματος χάριν:
Πληρωμή κατά την παράδοση, επί τόπου μετρητά ή πληρωμή στον λογαριασμό του παραγωγού σε περίπτωση courier.
Η εταιρεία μας στην παρούσα στιγμή δεν υποστηρίζει την αγορά των προϊόντων μέσω της ιστοσελίδας και έπειτα την πληρωμή των παραγωγών. Διευκρινίζεται ότι δεν παίρνουμε καμία προμήθεια από τις συναλλαγές παραγωγών –καταναλωτών.
Υπάρχει σύστημα αξιολόγησης των παραγωγών που ο καταναλωτής μπορεί να αξιολογήσει τον παραγωγό και τα προϊόντα του. Την αξιολόγηση αυτή λαμβάνει ο παραγωγός και η εταιρία μας, και αναλόγως μπορούμε να προβούμε σε περαιρέρω μέτρα. Κατόπιν αξιολόγησης της αίτησης και έρευνας, μπορεί να τερματιστεί η συνεργασία του εν λόγο παραγωγού με την εταιρεία μας, και να μην χρησιμοποιεί πλέον τις υπηρεσίες της εταιρείας μας.
Σας συμβουλεύουμε οι συμφωνίες που κάνετε μεταξύ σας να είναι όσο πιο ξεκάθαρες γίνεται για να αποφεύγονται οι παρεξηγήσεις. Επίσης καλό είναι να δίνετε και νομική υπόσταση στις συμφωνίες σας (συμβόλαια), ειδικά όταν πρόκειται για μεγάλες παραγγελίες. Παροτρίνουμε τον παραγωγό να μας ενημερώσει για το συμβάν ώστε να προβούμε στις απαραίτητες ενέργειες αφότου ερευνήσουμε το περιστατικό για να προφυλάξουμε όλους τους επιρεαζόμενους.
Ο παραγωγός είναι δεσμευμένος με συμβόλαιο που έχει κάνει με την εταιρεία μας να αντικαθιστά αυτές τις παραγγελίες, αν η αιτία είναι ο ίδιος, ο τρόπος μεταφοράς που επέλεξε, και οι καιρικές συνθήκες που δεν λήφθηκαν υπόψη, μέχρι την παράδοση του προϊόντος στον καταναλωτή.
Ναι, μέσα από τον λογαριασμό σας μπορείτε να αλλάξετε τις πληροφορίες σας.
Ναι, μπορείτε να ζητήσετε επιστροφή χρημάτων, φτάνει να γίνει εντός 10 ημερών από την ημερομηνία αγοράς της υπηρεσίας και εφόσον η υπηρεσία δεν έχει ήδη χρησιμοποιηθεί στο σύστημα μας. Δηλαδή αν κανένας καταναλωτής ή επισκέπτης δεν έχει κοίταξει τις πληροφορίες παραγωγού ή χρησιμοποίησε την υπηρεσία προπαραγγελίας. Μέτα το πέρας των 10 ημερών, η επιστροφή χρημάτων δεν είναι δυνατή. Από την επιστροφή χρημάτων θα αφαιρείτε το 5%, εξαιρείται το πακέτο Golden 1.
Αυτό εξαρτάται αποκλειστικά από την συμφωνία που έχετε κάνει με τον παραγωγό.